Diplomová práca

Autor: Jana Hoffmannová | 22.2.2011 o 13:22 | (upravené 23.2.2011 o 21:09) Karma článku: 0,00 | Prečítané:  36x

Diplomová práca 

KATOLÍCKA  UNIVERZITA  V RUŽOMBERKU
PEDAGOGICKÁ FAKULTA
Katedra manažmentu a marketingu 

 

Proces vyhľadávania, selekcie, zavedenia a hodnotenia potenciálnych dodávateľov vo vybraných podnikoch.

2011

Bc. Jana Hoffmannová

 

OSNOVA:

Teoretická časť opisuje myšlienky a názory rôznych autorov, ako vidia danú tému. Analytická časť danú tému zachytáva v praxi, vo vybraných podnikoch. Získané informácie analyzuje a porovnáva. Návrhová časť aplikuje teoretické poznatky na jednotlivé podniky. Prináša prínosy pre teóriu a pre prax. Výstupom je vytvorený a spracovaný plán celého procesu s dodávateľmi.  

 

OBSAH:

Teoretická časť sa zaoberá ponímaním celého procesu o dodávateľoch ako ho vidia rôzny autori. Sú tu vymenované a charakterizované jednotlivé metódy, vhodné pre tento proces. Analytická časť opisuje jednotlivé podniky, ktoré som si ako autorka zvolila a následne porovnáva ich vzťahy s dodávateľmi. Porovnávané podniky sa nachádzajú v Kežmarku a sú v zastúpení jednej podnikajúcej živnostníčky poskytujúcej služby, stredného výrobného podniku a veľkého výrobného podniku. V návrhovej časti sa nachádzajú výstupy z analýzy, návrhy lepšieho plánu celého procesu o dodávateľoch buď pre každý podnik zvlášť, alebo jeden plán vhodný pre všetky vyššie uvedené podniky.

 

CONTENTS:

The theoretical part deals with the concept means the process of suppliers as seen by different authors. There are enumerated and characterized by various methods suitable for this process. Analytical section describes the various businesses, which I chose as the author and then compared their relations with suppliers. Comparative holdings are located in Kezmarok and are represented by the one providing the service trades doing business, medium-sized manufacturing company and a major production company. The design part are the outputs from the analysis, design better plánu whole process of suppliers, either for each firm separately, or one plan fits all the above businesses.

LITERATÚRA:

  1. SMITH, P. 2000. Moderní marketing. Praha : Computer Press, 2000, 518 s. ISBN 80-7226-252-1.
  2. TOMEK, G. - TOMEK, J. 1996. Nákupní marketing. Praha : GRADA Publishing, 1996. ISBN 80-85623-96-X.
  3. KITA, J. a kol. 2002. Marketing. Bratislava : Edícia EKONÓMIA, 2002. ISBN 80-89047-23-8.

hoffmannova.jana@gmail.com

 

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

PLUS

Mnohí mlčia, on nie. Služba vlasti z neho spravila lovca ľudí

Tóth tvrdí, že si z vojenčiny priniesol domov traumu.

EKONOMIKA

Land Rover z Nitry budú rozvážať Nemci, Cargo neuspelo

Štátny prepravca rokuje s Deutsche Bahn Cargo.

EKONOMIKA

Kotleba zamestnával načierno

Kraj prišiel o vyše 20 miliónov eur z eurofondov.


Už ste čítali?